Kiełczygłów: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012 w Kiełczygłowie Numer ogłoszenia: 181788 - 2009; data zamieszczenia: 07.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kiełczygłów , ul. Tysiąclecia 25,
98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie, tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078, faks
0-43 8425022 w.21.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielczyglow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko-Orlik 2012 w Kiełczygłowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow.
całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna
trawa
Warianty do wyboru
Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa
(wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium
np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna; polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 lub
Wariant II Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej
jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy
syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)
1. Typ włókna: monofil
2. Skład chemiczny włókna; polietylen
3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2 Nawierzchnia syntetyczna
typu [sztuczna trawa] o właściwościach i technologii układania
określonych w dokumentacji projektowej
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy
terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami
określonymi w dokumentacji technicznej.Roboty należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową
- Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o
powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
Podbudowa:
I Sposób - Podbudowa przepuszczalna
II Sposób- Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym Wszystkie
elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji
projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii
układania określonych w dokumentacji projektowej. Technologie układania
nawierzchni:
I Sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna
dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy
przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie
elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy
betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest
wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa
wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa
kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę
stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy
betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest
wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie
warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości
2-3mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis,
siatkówka) - 2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuka
Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki 3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej 4. Oświetlenie
terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8
masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji
projektowej.
5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na
odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku
i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg
dokumentacji projektowej..
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: - Przystępując do niniejszego
postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
20.000,00 zł.
- Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia tj. dniem 08.06.2009 r. a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej
stanowiącej przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), z
podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do
wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że
roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru,
itp.). Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie roboty
budowlane polegające na: - budowie 1 boiska sportowego odkrytego o
nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni co najmniej 1500 m2.
- polegające na budowie 1 boiska sportowego odkrytego o nawierzchni
poliuretanowej przeznaczonej dla boisk wielofunkcyjnych o powierzchni
co najmniej 600m2 b) dysponują osobą lub osobami posiadającą lub
posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w
zakresie sieci, wodociągowych i sanitarnych, 3) instalacyjnej w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich
uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu
zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej
izby;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5) Oferowane przez nich dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych
w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i
oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej
wymienione warunki.
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli
oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich
uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia
konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa
oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6
do niniejszej SIWZ.
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie
art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku
posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
tj. dniem 08.06.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów
sportowych), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca
wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje,
protokoły odbioru, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane
należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do
kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1)
konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci,
wodociągowych i sanitarnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych oraz zaświadczenie lub
zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego,
potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych
za zgodność z oryginałem).
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku
znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia:
1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy
mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej.
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki
badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry
oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej
producenta.
3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla
wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji
udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub
ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni,
potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for
Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry
oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub
dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni
potwierdzona przez jej producenta.
4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
przez producenta na tą nawierzchnię..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielczyglow.pl/index.php?id=44. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kiełczygłów
ul. Tysiąclecia 25
98-358 Kiełczygłów
Pokój Nr 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).