Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kiełczygłów, ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie, tel. 0-43 8425022 w.35, 8425078, fax 0-43 8425022 w.21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielczyglow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia dotyczącego obsługi bankowej budżetu Gminy Kiełczygłów i jej jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie zamówienia dotyczącego obsługi bankowej budżetu Gminy Kiełczygłów i jej jednostek organizacyjnych. Zamówienie obejmuje wszystkie elementy określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. W okresie obowiązywania umowy będą posiadali na terenie miejscowości Kiełczygłów placówkę bankową (oddział, filię), która czynna będzie co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku), umożliwiającą obsługę interesantów jednostek organizacyjnych Gminy Kiełczygłów, lub zapewnią codzienny konwój podczas transportu środków pieniężnych z Urzędu Gminy do Wykonawcy.
4. Zobowiążą się zainstalować funkcję przekazywania poleceń przelewów za pomocą systemu elektronicznego home-banking w Urzędzie Gminy w Kiełczygłowie i we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy Kiełczygłów oraz zapewnią obsługę przelewów w formie papierowej w przypadku awarii sytemu home-banking lub łącz telekomunikacyjnych z przyczyn niedotyczących Zamawiającego, na warunkach jak dla przelewów elektronicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ następujące dokumenty:
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
-Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
-Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy,
-Oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu , stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
3. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu np. w sytuacji, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Wysokość oprocentowania rachunku bieżącego - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielczyglow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kiełczygłów, ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, pokój nr 18 od godz. 8.00 do godz. 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kiełczygłów, ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, pokój nr 12 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).