Gmina Kiełczygłów, ul. Tysiąclecia 25, 98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie ogłasza postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) na zadanie pn.: "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kiełczygłów i jej jednostek organizacyjnych".
Termin składania Ofert - 18 czerwca 2021r. godz. 10:00
Poniżej dokumenty do pobrania:
Identyfikator postępowania INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA Ogłoszenie o zamówieniu SIWZ - zakup energii elektrycznej Załącznik nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty Załącznik nr 3 do SWZ-Oświadczenie z art. 125 ust. 1 PZP Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy sprzedaży energii elektrycznej Załącznik nr 4.1 do SWZ - Załącznik nr 1 do projektu umowy Załącznik nr 5 do SWZ - Wykaz dostaw Załącznik nr 6 do SWZ- Oświadczenie o aktualności informacji z art. 125 ust. 1 PZP Załącznik nr 7 do SWZ - Informacja o podwykonawstwie Załącznik nr 8 do SWZ - Ośw. o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zapytania z dnia 14.06.2021 r. do postępowania przetargowego Odpowiedzi z dnia 15.06.2021 r. na zapytania do postępowania przetargowego Informacja o złożonych ofertach Zawiadomienie o wyborze oferty |